Friday 12 September 2014

Dunia Baru

Lama benar blog ini tidak terusik..hampir 2 tahun lamanya
Blog yang telah lama dilupakan,Harini hati terdetik untuk mula menulis semula.
Moga terus Istiqamah..Istiqamah "Biar sedikit Tapi berterusan"

Sudah 2 tahun saya menuntut di Bumi ini.Bumi padang pasir yang penuh dengan cerita,watak,dan dunia yang tersendiri.Saya gelarkan bmi ini sebagai Dunia baru bagi hidup saya.Di sini banyak yang saya pelajari.Asam,Garam,Gula dan Rempah ratus kehidupan.
Dunia yang mengajar saya erti hidup sang pengembara ilmu,pengembara cita dan kasih sayang..
Tak ternilai pengalaman yang dilalui disini..Insyaallah bakal saya kongsikan dengan anda semua kelak.
Entry kali ini sebagai pemula untuk saya berterusan menulis dan mencanai idea..Mudah-mudahan..
Aminn..


No comments:

Post a Comment